Manfred Ziere van MVGM Wonen | De krapte op de woningmarkt zorgt voor een andere kijk naar het rendement van de vierkante meters en de langdurige waarde daarvan. De focus ligt niet alleen op hoger en efficiënter bouwen maar ook steeds meer op luisteren naar de woninghuurders met volle agenda’s en veel wensen. We passen het hospitality concept wat in de hotellerie zijn oorsprong vindt, toe in het beheren van woningen.

Om echt een verschil te kunnen maken in de geboden dienstverlening, kan MVGM het wonen nog veel aangenamer maken voor huurders door het woongenot te vergroten.

Vergroten van woongenot van woninghuurders

’s Avonds laat thuis komen en ’s ochtends weer vroeg weg, veel woninghuurders zoeken zelf naar mogelijkheden om standaard taken (zoals de was en schoonmaak) te vergemakkelijken. Met een team van interne en externe specialisten is er op basis hiervan een vernieuwde en uitgebreide  customer journey van de huurder in kaart te gebracht. We spelen in op de behoeftes van de huurders door onze dienstverlening in en om woningcomplexen in afstemming met de eigenaar uit te breiden met: Easy Living Services.

Easy Living Services: diensten op afroep

Gemakkelijk, snel en simpel services boeken bij betrouwbare leveranciers om het woongenot te vergroten. Easy Living Services omvat diensten zoals:

  • Hospitality Easy Living Services Car Wash op locatieChauffeur
  • Taxi
  • Was- en stomerijservice
  • Oppasservice
  • Verhuisservice
  • Schoonmaakservice
  • Klussendienst
  • Eco car wash

Diensten voor huurders met kortingen via online huurdersportaal

Per type dienst hebben we een leverancier  benoemd tot preferred suppliers, zij voldoen aan de wensen en eisen op het gebied van duurzame en zorgvuldige bedrijfsvoering. Iedere leverancier biedt diensten met een kortingspercentage of ander voordeel aan voor woninghuurders van MVGM Wonen. De diensten zijn eenvoudig te boeken door de woninghuurder, rechtstreeks bij de leverancier, via een beschermd online huurdersportaal.

Extra faciliteiten in uw woningcomplex

Naast online services zijn er ook faciliteiten in het woningcomplex waar huurders waarde aan hechten, zoals: een slimme pakkettenkluis, boodschappenservice en een hospitality host op locatie. Easy Living Services zijn verdeeld in diensten die de woninghuurder vanuit het huurdersportaal direct afneemt bij de voorkeursleveranciers en diensten die de eigenaar van het woningcomplex afneemt op die locatie en beschikbaar stelt aan de woninghuurders. Veel van deze services kunnen in samenwerking met lokale partijen bewerkstelligd worden.

Op het online huurdersportaal bieden we niet alleen de Easy Living Services aan, maar ook:

  • antwoorden op veelgestelde vragen aan ons Klant Contact Centrum,
  • inzage in de huurovereenkomst,
  • contact details van MVGM Wonen en van de hospitality host.

Via het huurdersportaal kan men 24 uur per dag meldingen maken of vragen stellen, daarnaast is de hospitality host op locatie een aanspreekpunt voor de woninghuurders, wat een hele persoonlijke uitstraling geeft aan het beheer van uw woningcomplex.

Meer weten over de toegevoegde waarde van hospitality in uw portefeuille?

Wilt u het woongenot van uw woninghuurders vergroten? Benieuwd of en hoe we Easy Living Services in uw woningcomplex kunnen toepassen? Neemt contact op voor meer informatie.

[medewerker id=134]