Home » Specialisaties » Vastgoedmanagement » VvE beheer » Servicedesk VvE

De VvE Servicedesk voor al uw VvE vragen

Wij zijn uw eerste aanspreekpunt en staan graag telefonisch en per email voor u klaar. Onze VvE servicedesk bestaat uit een team van enthousiaste medewerkers die u graag van dienst zijn bij al uw schriftelijke en telefonische vragen. Wanneer wij uw vraag telefonisch niet direct kunnen beantwoorden, dan maken we een terugbelafspraak voor u waarin u wel antwoord op uw vraag krijgt van ons of van een VvE collega.

Neem contact op voor appartementsoverdracht of over ons portaal

Voor vragen over bijvoorbeeld de overdracht van uw appartement kunt u direct bij ons terecht. Ook adreswijzigingen of wijzigingen van bijvoorbeeld uw rekeningnummer kunt u schriftelijk aan onze Servicedesk toesturen. Ook voor toegang tot ‘Mijn VvE portaal‘ waar u inzicht krijgt in uw VvE, documenten, agenda en meer. Neem contact op met onze Servicedesk en wij zullen er zorg voor dragen dat uw verzoek op de correcte wijze wordt behandeld en we voorzien u graag van inloggegevens.

Meld uw schade bij MVGM Assurantiën

Heeft uw VvE een verzekering via MVGM Assurantiën en is er sprake van schade? Is de oorzaak verholpen en is er gevolgschade door bijvoorbeeld lekkage, brand, storm of inbraak? Klik op de oranje button en meld uw schade via het online schadeformulier:

Schade melden

Wij staan van 8:30 tot 17:00 voor u klaar

Benieuwd wie u aan de telefoon krijgt of met wie u mailt? Bekijk onze foto’s hieronder. U kunt ons op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur bereiken via telefoonnummer +31 (0)88 432 45 25 of per e-mail via servicedesk.vve@mvgm.nl.