Home » Specialisaties » Vastgoedmanagement » VvE » Servicedesk VvE

Servicedesk VvE

Wij zijn uw eerste aanspreekpunt en staan graag telefonisch en per email voor u klaar. Onze VvE servicedesk bestaat uit een team van enthousiaste medewerkers die u graag van dienst zijn bij al uw schriftelijke en telefonische vragen. Wanneer wij uw vraag telefonisch niet direct kunnen beantwoorden dan maken we een terugbelafspraak voor u waarin u wel antwoord op uw vraag krijgt – van ons of van een VvE collega.

Neem contact voor schades, appartementsoverdracht, of over ons portaal

Wilt u een schade melden of een vraag stellen over een schade? Neem contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)88 432 45 25 en kies in het keuzemenu voor optie 3. U mag ook een email sturen naar schade.vve@mvgm.nl. En kijk voor meer informatie bij de veelgestelde vragen over verzekeringen.

Voor vragen over bijvoorbeeld de overdracht van uw appartement kunt u direct bij ons terecht. Ook adreswijzigingen of wijzigingen van bijvoorbeeld uw rekeningnummer kunt u schriftelijk aan onze Servicedesk toesturen. Ook voor toegang tot ‘Mijn VvE portaal‘ waar u inzicht krijgt in uw VvE, documenten, agenda en meer. Neem contact met onze Servicedesk op en wij zullen er voor zorgdragen dat uw verzoek op de correcte wijze wordt behandeld ien we voorzien u graag van inloggegevens.

Wij staan van 8:30 tot 17:00 voor u klaar

Benieuwd wie u aan de telefoon krijgt of met wie u mailt? Bekijk onze foto’s hieronder. U kunt ons op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur bereiken via telefoonnummer +31 (0)88 432 45 25 of per e-mail via servicedesk.vve@mvgm.nl.