Home » U bent » Woninghuurder

U bent woninghuurder

Huurt u een woning bij MVGM?

Huurt u een woning bij MVGM? Wij beheren uw woning met de grootste zorg en hopen dat u mede daardoor ten volle geniet van uw huis. Bij vragen kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week contact met ons opnemen. Binnen kantoortijden staan onze medewerkers van het Klant Contact Centrum u graag te woord bij vragen of (technische) storingen. Buiten kantoortijden kan u ook bellen voor spoedeisende meldingen.

Neem contact met ons op via:

Of neem voor algemene vragen contact op met één van onze lokale kantoren.

Wist u dat onze virtuele collega Sofie antwoord geeft op veelgestelde vragen voor woninghuurders?

Kijk voor de veelgestelde vragen en Sofie haar antwoorden op het huurdersportaal Mijn MVGM.

En kijk hier voor veelgestelde vragen over de huurverhoging.

Wilt u uw documenten bekijken of een melding maken via het portaal? En heeft u nog geen inloggegevens voor het huurdersportaal? Vraag deze op bij het Klant Contact Centrum. Als u inlogt in het portaal kan u uw documenten bekijken en:

  • Reparaties doorgeven
  • Naamplaatje bestellen
  • Administratieve zaken regelen
  • Renovatie aanvragen indienen
  • Overlast melden
  • Uw huur opzeggen