Huurt u een woning bij MVGM? Wij beheren uw woning met de grootste zorg en hopen dat u mede daardoor ten volle geniet van uw huis. Bij vragen kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week contact met ons opnemen. Tijdens kantoortijden helpen onze medewerkers van het Klant Contact Centrum u graag bij vragen of (technische) storingen die kan u mailen naar kcc.wonen@mvgm.nl. Of neem voor algemene vragen contact op met één van onze lokale kantoren van MVGM Wonen .
Buiten kantoortijden kan u ook bellen voor spoedeisende meldingen via 088 432 4100.
Bekijk veelgestelde vragen van woninghuurders
Bekijk veelgestelde vragen over de huurverhoging
Wilt u uw documenten bekijken of een melding maken via het portaal Mijnhuurwoning.MVGM.nl? En heeft u nog geen inloggegevens voor het huurdersportaal? Vraag deze op bij het Klant Contact Centrum. Als u inlogt in het portaal kan u uw documenten bekijken en: